Opgelost door MS Mode: Onvriendelijke en zeer onprofessionele behandeling

content Opgelost
Kar12

Geachte klachtenmanagment,

ik ben vrijdag 24 november jl. Bij de MS Mode geweest, locatie winkelcentrum Woensel.

Ik heb deze dag op black friday een behoorlijke aankoop gedaan, t.w.v. €210,-. Ik ben tevens erg vriendelijk geholpen en geadviseerd door verschillende medewerkers. Met name één in het bijzonder, zij werkt echt met haar hart en heeft een grote passie voor haar vak. Zij verdiend een grote pluim hiervoor!

Nu ben ik 25 november jl. Terug gegaan naar dezelfde MS Mode locatie om mijn winterjas te ruilen tegen een anderen. Wederom heeft die erg vriendelijke medewerker mij geholpen en geadviseerd over mijn jas keuze. Inmiddels was het al 17:00 uur, maar deze medewerker hield ons aan de praat en het was erg gezellig.

Hierop kwam een andere medewerker, genaamd Yvonne. Zij kwam behoorlijk klant onvriendelijk en onprofessioneel over en vroeg op een abrupte en geïrriteerde manier: 'dames kunnen jullie nu meteen met jullie aankoop naar de kassa komen, want we willen onderhand sluiten, het is 17:00 uur'.

Dit terwijl haar eigen collega midden met ons in een gesprek zat en zij als winkelketen normaliter ook niet zo nauw kijken op de minuut. Deze aardige medewerker die met ons in gesprek was, schrok van haar collega Yvonne en dit was aantoonbaar te zien.

Ook wij, (ik en mijn moeder) schrokken er erg van, van de manier waarop we bejegend werden. Vervolgens toen we dus bij medewerker Yvonne aan de kassa gingen afrelenen, ging medewerker Yvonne hardhandig met de kleerhanger om en kwam ze behoorlijk chagerijnig over. Dit was te zien aan haar non-verbale communicatie en gedrag. Tevens heeft ze ons geen fijne avond of veel plezier met de aankoop gewenst.

Tegoedbon twv 100

Kar12

Ook een klacht indienen over ?