Klacht MS Mode: Open gemaakt pakket, missende items

Klachtnummer
# 408544
Gebruiker
Juanita
Datum
0 reacties

Details

Klacht

6 December packet ontvangen, dicht met tape
Na het passen van kleding kom ik erachter dat er 2 items missen.
Ik heb gehele order betaald, 2 items niet ontvangen, MS Mode claimt gehele order verzonden te hebben. Email verzonden met "klacht" en fotos. Na bijna een week geen reactie.
Dus vandaag 5 dagen na indienen maar eens gebelt. Enige wat weer werd gezegt is MS Mode heft alles verzonden en het ligt nu bij DHL. Tevens onvriendelijk klantenservice personeel, welke doodleuk na mijn vraag "ik heb als klant al betaald maar niks ontvangen" zegt "Thja dat is wat u zegt"
Dit komt op mij over alszijde een beschuldiging van diefstal.
En dat terwijl ik vaker grotere bestelling plaats, fijn ik weet nu dus waar de klant staat en hoe ze omgaan met vaste klanten.

Dit is een claim welke MS Mode bij DHL moet neerleggen en ik als klant mag hier niet de dupe van zijn/ worden.
Ik begrijp dat er procedures gevolgd moeten worden maar dit dient gedaan te worden achter de schermen en niet waar de klant de dupe van is

Gewenste oplossing

Ik wil of de 2 missende items of mn geld terug

0 reacties

Ook een klacht indienen over MS Mode?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen