Klacht MS Mode: Retour niet goed afgehandeld door medewerker in de winkel

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 346292
Gebruiker
Peet1312
Datum
3 reacties

Details

De klacht

In december 2017 volledige bestelling retour gedaan in de winkel in Dordrecht
Nu stelt ms mode dat er 1 broek niet retour is gegaan. Nu is het eind januari 2019 en is dit nog steeds niet opgelost.
Ik heb 2 getuige die bevestigen dat alles retour is gegaan maar ms mode blijft ontkennen de factuur is opgelopen van 30 euro naar 142 euro

De oplossing

Dat de factuur geannuleerd wordt.
Ik sta nu al sinds december 2017 te boek als wanbetaler

3 reacties

  1. Auteur
    Peet1312
    Datum
    Helaas geen reactie ontvangen van ms mode ze reageren niet op mail / brieven bij telefonisch contact zegt de medewerker we zoeken het uit en bellen u terug maar helaas totaal geen reactie.
    Heel frustrerend
  2. Auteur
    Peet1312
    Datum
    Helaas nog steeds niets vernomen van ms mode of incassopartners de volgende stap is een klacht plaatsen bij de NVI
  3. Auteur
    Peet1312
    Datum
    Helaas nog steeds geen reactie ontvangen dus mensen wees gewaarschuwd koop aub niets bij ms mode

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Peet1312
Datum
Uiteindelijke oplossing
Geen antwoord ontvangen dus nu wachten op de dagvaarding om dit op te lossen bij de kantonrechter voor de hoofdsom van 30,49 euro
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over ?