Klacht MS Mode: slechte behandeling klantenservice,stiksel op de verkeerde plek voor een mooie mouwomslag

Gebruiker1529680253

Als nieuwe klant bij MSMode heb ik een internetbestelling geplaatst. Met veel plezier heb ik deze mogen ontvangen, ik heb de kledingstukken gepast, kaartjes eraf geknipt en gewassen. Tijdens het strijken kom ik erachter dat de stiksel op de mouw niet goed zit waardoor ik deze niet volledig om kan slaan. Ik bel direct de klantenservice op tijdens het bellen zie ik ook dat de andere stiksel los zit op de andere mouw, ik verwacht een oplossing maar in plaats van dat zijn er vele irritaties en geen oplossing. Ik stel voor om ermee terug te gaan naar een winkel bij mij in de buurt en dan word ik uitgelachen en slecht behandeld. Zo wens ik niet behandeld te worden en ik stuur een klachtenmail met foto's en mijn verhaal. Ik krijg als reactie dat ik de kledingstukken op fouten had moeten controleren uit coulance krijg ik 10% korting op een volgende aankoop. Er word verder niet ingegaan over de slechte behandeling van de medewerker.
Zo ga je volgens mij niet met klanten om, nieuw of niet in dit geval een nieuwe klant zoals ik.

coulance meer dan 10% en meer aandacht omtrent de behandeling van medewerker die onbeschoft was.

Gebruiker1529680253
    Geheel naar verwachting, uiteraard geen reactie noch een oplossing tot op heden van MSMode, ik had ook niks anders verwacht.

Gebruiker1529680253
zoals verwacht geen enkele reactie van MSMode er is geen enkel iemand die serieus met klachten om kan gaan bij MSMode. Ik zal er online geen bestellingen plaatsen en zal binnenkort overgaan tot verzoek van het verwijderen van mijn gegevens!

Ook een klacht indienen over MS Mode?