Klacht MS Mode: zeer vies pashokje in ms in de boogaard in Rijswijk zh

Klachtnummer
# 54472
Gebruiker
Ellyvlietje
Datum
3 reacties

Details

Klacht

de pashokjes van MS in de boogaard in Rijswijk zh zijn erg smerig. onhygienisch. de stofvlokken vliegen daar in het rond. de plinten zijn zwart vd stof. te ranzig gewoon

Gewenste oplossing

schoonmaken heel simpel

3 reacties

  1. Auteur
    Ellyvlietje
    Datum
    ik ben nu 11 dagen verder en heb tot op heden nog niets vernomen van het ms bedrijf. geeft mij het gevoel mij niet serieus te nemen
  2. Auteur
    MS Mode
    Datum
    Beste Elly,
    Uiteraard nemen wij je klacht serieus en vinden wij het heel vervelend om te horen. Dit is niet hoe wij gewend zijn om met onze winkels om te gaan. Het spijt ons dan ook dat je dit zo hebt ervaren. Mocht u in de toekomst nog vragen, klachten, complimenten of iets dergelijks hebben kunt u rechtstreeks kontakt opnemen met onze afd klantenservice. Inmiddels hebben wij kontakt opgenomen met de districtsmanager.
  3. Auteur
    Ellyvlietje
    Datum
    ik vind het nogal een zakelijk reaktie met weinig inhoud. ik zal bijv. willen weten hoe de districtsmanager erop heeft gereageerd en het afdoen dat ik in het vervolg kontakt met de klantenservice kan opnemen zonder telefoonnr is wel heel makkelijk afschuiven. ik begrijp dat het prettig is om niet een klacht te krijgen via deze site omdat er dan meerdere mensen mee lezen maar neem dan ook de moeite om een compleet plaatje aan te bieden en niet het minimale plaatje.daar heb ik een bril bij nodig!

Ook een klacht indienen over MS Mode?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen