Klacht Ms. Fabulous : Dat ik geen reactie krijg

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 331381
Gebruiker
Marijke Bijma
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ik heb mevrouw (Kelly CM Scheurer) miss Fab miss Fab Fashion miss gorgeous Fashion miss Fabulous Fashion vaker benaderd voor vragen en bestellingen. Daarop kreeg ik altijd binnen een half uur een reactie.
Nu heb ik een legging besteld die niet was wat ik er van verwachtte. Ik heb mevrouw gevraagd om mij het retourneren van mijn bestelde product. Tot op heden geen reactie gehad. Als ik het probeer via de advertenties die zij plaatst wordt mijn reactie verwijderd...

De oplossing

Mijn geld terug storten

0 reacties

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Marijke Bijma
Datum
Uiteindelijke oplossing
Geen oplossing. Ze heeft me geblokkeerd en heeft nergens op gereageerd!
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Ms. Fabulous ?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen