Klacht MSC Cruises: 0,0 reactie op een aantal serieuze klachten
Details
Klacht
Wij hebben een cruise gemaakt met de MSC Virtuosa in november 2021. Genua/Dubai, drie weken. Over het geheel genomen, was alles oké, maar er waren ook allerlei zaken niet goed en die heb ik in een klachtenbrief op 2 december 2021 gemeld bij zowel MSC Nederland als rechtstreeks bij de receptie van het desbetreffende schip. Men heeft niet eens het fatsoen om te reageren. Ik heb al twee keer een herinnering gestuurd, complete radiostilte. Is dat de arrogantie van de grote cruisemaatschappij tegenover de zwakke burger die er alleen voor staat?Gewenste oplossing
Een inhoudelijke reactie op onze klachten.- Status
- niet opgelost
- Beoordeling
Deze klacht is gesloten
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.