Klacht MSC Cruises: Duur betaalde hut zomaar omgezet naar goedkope hut

Familiehut9

Wij hebben vorig jaar met 9 personen een familie hut met balkon geboekt voor komende zomervakantie. Aangezien ik herstellende ben van een burn out, vind ik het erg fijn als ik mij terug kan trekken op een rustige plek. Een balkon was voor ons erg belangrijk.
Ineens kwamen wij erachter dat wij in een familiehut zijn geboekt zonder balkon. Wij kregen te horen dat MSC dit fout heeft ingeboekt maar dat wij gewoon de prijs voor de hut zonder balkon hebben betaald. Zij bieden ons na veel gedoe en getrek van onze reis agent een boordtegoed aan van 200 euro per hut. Wij hebben dit onder druk van de reisagent uiteindelijk geaccepteerd omdat MSc bleef zeggen dat wij voor deze hut hebben betaald. Nu hebben wij dit gecontroleerd en dat klopt helemaal niet. Wij hebben 6900 euro betaald voor de hut en wij hebben gezien dat een zeezicht hut 1000 euro goedkoper is.
Wij voelen ons flink benadeeld en onze voorpret heeft een flinke deuk gekregen. MSc blijft stug volhouden dat zij gelijk hebben, ik vind dat onacceptabel. Ik wil dat dit goed opgelost wordt want op deze manier vind ik niet dat een maatschappij met mensen om mag gaan. Wij staan in ons gelijk en hebben gewoon recht op een balkon hut. Wij hopen dat MSc cruises alsnog hiernaar wil kijken en dit naar tevredenheid op wil lossen.

Ik wil dat het bedrijf nogmaals naar deze kwestie kijkt. Het kan niet zijn dat ik betaal voor een product en deze dan gewoon niet krijg en dat MSc dit niet naar tevredenheid op wil lossen.

MSC Cruises
    Geachte heer/ mevrouw Toby,

Allereerst willen wij u bedanken dat u de tijd genomen heeft voor het plaatsen van uw opmerkingen. Wij hebben uw opmerkingen via verschillende kanalen ontvangen. Hierover is contact met uw reisagent, welke u op de hoogte houdt van het proces. Voor MSC Cruises is de klacht via dit kanaal dan ook gesloten.

Wij hopen u voldoende te hebben geïnformeerd.

MSC Cruises cliëntenservice

Familiehut9

Ook een klacht indienen over MSC Cruises?