Klacht MSC Cruises: Extra kosten door MSC en geen tegemoetkoming

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 517580
Gebruiker
Kaatje62
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Wij hadden vorig jaar een cruise geboekt bij MSC wat door de corona niet doorging. Deze reis is toen verzet naar april 2021. Vorige week kreeg ik een mail van MSC dat de reis in april gewoon doorgaat maar dat er een dag extra aan vast is geplakt. Geen probleem, maar dan moeten wij onze tickets voor de terugvlucht ook weer een dag verzetten. KLM zegt prima dat kan maar dat kost u dan 45,61 euro extra. Ik heb contact gezocht met MSC en gevraagd of zij hier in tegemoet kunnen komen omdat zij onze reis zomaar hebben verlengd. Ze doen hier niets in, is ons probleem wordt er gezegd. Ik vraag mij af of dit zomaar kan. Kun je mensen zomaar extra laten betalen voor iets wat zij (MSC) zelf hebben veranderd?
De oplossing
Tegemoetkoming in de kosten.

Gewenste oplossing

Tegemoetkoming in de kosten.
Geboden oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

MSC Cruises is actief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

0 reacties

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over MSC Cruises?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen