Klacht MSC Cruises: Geen contact.terugave cruisebedrag annulering door MSC cruise
Details
Klacht
Msc heeft de cruise met de MSC Magnifica vertrek de 17e vanuit Ijmuiden op de 22e vanaf Le Havre afgebroken en geannuleerd.Men ontvangt cruisecompensatie.
Helaas is niemand bereikbaar.
Telefoon wordt iedere keer na 30 minuten in de wacht verbroken.
Contactformulier blokkeert.
Emailadres daar wordt niet op gereageerd.
..
Voor de boeking was de communicatie ook al zeer slecht.Contactpersoon is niet meer bereikbaar of aanwezig. Dhr. Prikkel.
Reden is onbekend.
Gewenste oplossing
Msc stuurt mij per post formulieren zodat ik alles ksn declareren.Msc neemt contact met mij op via een goed en prive emailadres om.mijn cruisebedrag en bijkomrnde kosten inclusief antigeentesten te declareren.
Heel naar om zo met goede klanten om te gaan.
Voor mij een reden om niet meer rechtstreeks via MSC te boeken.
Hopend op een nette en spiedige afhandeling.
Voor mij is dit een uitermate nare beslissing om dit zo op dit forum te moeten melden.
- Status
- niet opgelost
- Beoordeling
Deze klacht is gesloten
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.