Klacht MSC Cruises: Geen contact.terugave cruisebedrag annulering door MSC cruise

KANELLY

Msc heeft de cruise met de MSC Magnifica vertrek de 17e vanuit Ijmuiden op de 22e vanaf Le Havre afgebroken en geannuleerd.
Men ontvangt cruisecompensatie.
Helaas is niemand bereikbaar.
Telefoon wordt iedere keer na 30 minuten in de wacht verbroken.
Contactformulier blokkeert.
Emailadres daar wordt niet op gereageerd.
Voor de boeking was de communicatie ook al zeer slecht.Contactpersoon is niet meer bereikbaar of aanwezig. Dhr. Prikkel.
Reden is onbekend.

Msc stuurt mij per post formulieren zodat ik alles ksn declareren.
Msc neemt contact met mij op via een goed en prive emailadres om.mijn cruisebedrag en bijkomrnde kosten inclusief antigeentesten te declareren.
Heel naar om zo met goede klanten om te gaan.
Voor mij een reden om niet meer rechtstreeks via MSC te boeken.
Hopend op een nette en spiedige afhandeling.
Voor mij is dit een uitermate nare beslissing om dit zo op dit forum te moeten melden.
Een email ontvangen dat het naar het hoofdkantoor wordt gestuurd. Tot op heden geen geld ontvangen. Extra kosten mbt de covid afgesloten MSC verzekering heeft alleen een Italiaans telefoonnummer en mailadres opgeleverd. Dit werkt niet... Contact persoon dhr Prikkel heeft nooit meer contact opgenomen. Dus slechte afhandeling. Mocht er toch een gepaste oplossing komen zal ik dit zeker melden.

Beste mevrouw De Jong,

We hebben uw bericht omtrent uw cruise aan boord van de MSC Magnifica (17/12/2021-24/12/2021, Bk# 39398600) via het online platform Klachtenkompas goed ontvangen.

We willen ons eerst en vooral verontschuldigen voor de wachttijd. Als gevolg van enkele structurele verandering alsook wegens deze uitzonderlijke periode hebben onze diensten helaas wat vertraging opgelopen. We doen alles eraan om deze vertraging zo spoedig mogelijk in te halen.

We hebben uw bericht vervolgens aandachtig gelezen en openen een dossier bij onze collega's van het hoofdkantoor met de nodige gegevens.

We betreuren dat de cruise ingekort is geweest en hopen dat u toch vollop heeft kunnen genieten van uw ervaring aan boord.

Zodra we het antwoord ontvangen van onze collega's zullen we opnieuw contact met u nemen via het email adres : jong.helders@kpnplanet.nl.

Voor de opvolging van het dossier blijven we ter uwer beschikking op het adres customercare.benelux@msccruises.be.

MSC Customer Care Team
    KANELLY
    Helaas heeft MSC geen contact meer opgenomen. Buiten een standaard reactie.via email dat men er naar kijkt.

Zelf nog mails geschreven met het vriendelijke verzoek om een reactie te geven om mijn geld terug te krijgen en alles netjes voor de klant af te handelingen.

Geen reactie tot op heden.
    Er zijn veel extra kosten gemaakt.
    Buiten de kosten van de afgebroken reis.door MSC

Beste Mevrouw De Jong,

Wij willen u informeren dat wij uw vraag voor terugbetaling van de 2 gemiste dagen aan boord hebben doorgestuurd naar ons hoofdkantoor. Uw dossier is in behandeling genomen.

Zodra wij meer informatie hebben over de terugbetaling, zullen wij u hiervan op de hoogte stellen.

MSC Customer Care Team Benelux
    Goedemorgen,

Hartelijk dank voor Uw reactie.
    Hopelijk vindt de compensering van de afgebroken reis en de bijkomende kosten zoals extra antigeentesten aan boord, taxikosten van de haven Ijmuiden etc snel plaats.
    Een opmerking ...het betreft 3 dagen.
    Bvd voor een persoonlijke benadering van een reisconsulent via een telefoongesprek of post/email.
    KANELLY
    Graag nogmaals onder U aandacht.
    Helaas heeft MSC nog geen persoonlijk contact opgenomen.
    Ondanks belofte van hun kant wacht ik nog steeds op teruggave van de cruise en kosten die o.m. gemaakt zijn voor antigeentesten aan boord.
    Geen voucher maar geld retour.aub.
    Beste Mevrouw De Jong,

Graag delen wij u mee dat wij u een terugbetaling toekennen voor het bedrag van 202,96 euro. Dit is voor de niet-genoten nachten aan boord.

In bijlage kan u de Akte van Ontheffing terugvinden. Gelieve deze ingevuld en ondertekend terug te sturen.

MSC Customer Care Team Benelux
    Goedemiddag,

Hartelijk dank voor Uw reactie.
    Helaas kan ik op deze wijze Uw bijlage niet openen en dus niet bekijken.
    Nogmasls vraag ik U om contact met mij op te nemen.
    Mijn adres/ mailadres en telefoonnummer is bij U bekend.
    Tevens wil ik nogmaals onder Uw aandacht brengen dat er een antigeentest van 25 euro is betaald en lunckkosten a 15 euro.
    Daarbij had ik het aurea pakket a 280 euro .
    Hartelijk dank.voor Uw medewerking.
    Mevrouw S de Jong.
    KANELLY
    MSC heeft op mijn verzoek contact opgenomen via een email.
    Het wordt opnieuw doorgestuurd.
    In afwachting. Extra kosten gemaakt voor testen etc dien ik een nummer in Italië te bellen....dit werkt niet.
    In afwachting op verdere reactie van MSC.contactafdeling Benelux ?
    Beste Mevrouw De Jong,

Indien het niet mogelijk is het gegeven telefoonummer te bereiken, raden wij u aan om het volgende e-mailadres te contacteren : msc@europeassistance.it

Wel raden wij u aan om hen te contacteren in het Engels.

MSC Customer Care Team

Ook een klacht indienen over MSC Cruises?