Klacht MSC Cruises: Geen reactie van de Klantenservice van MSC Cruises

Lauren

Op 4 december 2021 heb ik een klachtenbrief naar de klantenservice van MSC Cruises gestuurd en op 17 december jl. een reminder. Op beide mails heb ik 0,0 reactie ontvangen

Reageren op mijn klacht en gemaakte kosten deels vergoeden.
MSC heeft mij gevraagd om een klachtenbrief, verstuurd op 4 december 2021, nogmaals naar de klantenservice te sturen. Nu twee weken later is er nog altijd niet op deze brief gereageerd onder het mom van ‘opgelopen achterstand in de behandeling van klachten’.

MSC Cruises
    Beste Mevrouw van Zoonen,

Wij wensen ons te verontschuldigen voor ons late antwoord. Door de huidige sanitaire crisis en reorganisatie hebben we een kleine achterstand opgelopen op de behandeling van onze mails. We proberen onze mails zo snel mogelijk te behandelen.

Helaas is uw klacht betreffende BK#38742889 niet aangekomen bij ons. Zou u ons uw klacht nogmaals kunnen doorsturen zodat wij deze zo snel mogelijk kunnen behandelen.

Alvast bedankt.

Met vriendelijke groeten,

MSC Customer Care Team Benelux
    Lauren
    Op 8 januari jl. heb ik op verzoek van MSC Customer Care opnieuw mijn klacht met bijlagen naar de klantenservice van MSC gestuurd (clientenservice@msccruises.nl). Tot op heden heb ik wederom geen reactie ontvangen behalve een automatische ontvangstbevestiging.

Ik verneem graag van MSC of bovenstaand e-mailadres correct is en indien niet waar mijn klacht naartoe gestuurd moet worden.
    MSC Cruises
    Beste Mevrouw van Zoonen,

Wij willen u mededelen dat wij uw klacht goed hebben ontvangen, maar dat wij deze helaas nog niet hebben kunnen behandelen door een kleine achterstand die wij hebben opgelopen in de behandeling van onze mails.

Wij hebben uw klacht in behandeling genomen en zodra wij enige feedback hebben voor u, zullen wij terug contact met u opnemen.

Met vriendelijke groeten,

MSC Customer Care Team Benelux

Ook een klacht indienen over MSC Cruises?