Klacht MSC Cruises: Geld terug na annulering
Details
Klacht
Wij zouden op zaterdag 15 oktober op een middellandse zee cruise gaan vanuit Genua. Die week voorafgaand was 1 lid van ons gezin Postitief getest op Covid-19. Op dinsdag 11 oktober hebben wij een medewerker met de naam Patricia D. aan de telefoon gehad. Onze situatie aan mevrouw D. doorgeven en zij wist ons gerust te stellen door onze cruise te kunnen annuleren ivm de postitieve covid-test. Dit kon omdat wij een MSC Covid 19 protection Plan verzekering bij de reis hadden afgesloten. Mevrouw D. vertelde ons dat ze onze extra te boeken voorzieningen (drankenpakketten, parkeren in Genua en internet toegang voor 1 device op onze creditcard zou worden teruggeboekt. Tot op heden hebben wij deze terugboeking nog niet gezien/ontvangen. Tevens moesten wij onze factuur van deze reis opvragen via msc.europassistance.it . Dat vond ik al vreemd...mevrouw D vervolgde dat we deze factuur naar payment@msccruises.nl zouden moeten doorsturen en dat we dan ons geld zouden terug krijgen. Zo gezegd, een mail gestuurd naar msc.europassistance.it gestuur met opvraag van de factuur (in het Engels uiteraard) Tot mijn verbazing kreeg ik na een aantal dagen van dit emailadres de volgende reactie: "We are only in charge for the insurance. Please refer to MSC or your travel agency". Dus hiermee ook niks opgeschoten.Bovenstaand verhaal heb ik op 13-10-22 ook nog naar clientenservice@msccruises.nl gestuurd, maar je kunt al raden...geen reactie!
Dus wat nu MSC???!!! Op welke manier kan er in vredesnaam contact met jullie worden gekregen?? Als ik jullie reviews lees, zakt me de moed al in de schoenen...wij willen ons beloofde geld zsm terugzien.
Gewenste oplossing
Wij willen onze totale reissom terug.- Status
- niet opgelost
- Beoordeling
Deze klacht is gesloten
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.