Klacht MSC Cruises: Msc reageert niet op e-mail.

Status
sad Niet opgelost
Klachtnummer
# 645729
Gebruiker
Ontevreden#running66
Datum
3 reacties

Details

Klacht

Op 28-12-2022 met de klantenservice gesproken over koppeling van een Hal account met Msc account voyager club. Op 29 december een email hierover gestuurd. Op 13 januari herinnerings e-mail gestuurd en telefonisch contact gehad. SVP week afwachten dan zullen zij u bellen. Mijn eerste e-mail is toen doorgezet naar andere afdeling. Evenals op 19 januari en op 27 januari 2023.
Zelfde antwoord. Uw e-mail zal zo spoedig mogelijk in behandeling genomen worden. Wat is spoedig ? 5 weken wachten? Dit is niet klantvriendelijk, uiterst irritant. Wat ook een medewerker van de klantenservice kon beamen, maar niets aan kan doen. Het vertrouwen in Msc loopt hierdoor wel schade op, om wie weet voor de toekomst, nog een keer te boeken.

Gewenste oplossing

Dat er contact opgenomen door Msc zoals al 5 weken beloofd wordt.
Geboden oplossing
Mail ontvangen 20 februari 2023 : We hebben onze collega's van het hoofdkantoor gecontacteerd om dit voor u te bekijken en uw punten toe te voegen aan uw account. Zodra we antwoord hebben, laten we u dit meteen weten. Dit beloven ze al sinds mijn eerste mail van 29 december 2022 . Niets meer gehoord.
Status
niet opgelost
Beoordeling
sad

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

MSC Cruises is actief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

3 reacties

  1. Auteur
    Ontevreden#running66
    Datum
    Gisteren e-mail met excuses ontvangen, en of ik een boekingsnummer wil doorgeven. Het referentienummer wat erbij staat verwijst naar mijn eerste mail van 29 december 2022. Hierin staan alle gegevens!! Wel nogmaals verzonden. Pfff nu weer 6 weken wachten?
  2. Auteur
    Ontevreden#running66
    Datum
    Donderdag zelf contact gezocht met Msc , de klantenservice kon geen emails vinden van mij. Begint beetje op een klucht te lijken. Msc zou meer tijd of meer personeel moeten aannemen om de emails op tijd te kunnen beantwoorden. En dat de klantenservice inzage in de e-mails kan krijgen, zodat de klantenservice adequaat kan reageren. Die zeggen nu u moet afwachten. Is voor ons best wel een punt om door de zeer lange afhandelingstijd geen volgende cruise te boeken bij Msc
  3. Auteur
    Ontevreden#running66
    Datum
    Nog niets vernomen van MSC

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over MSC Cruises?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen