MSC Cruises is actief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.
Klacht MSC Cruises: Msc reageert niet op e-mail.
Details
Klacht
Op 28-12-2022 met de klantenservice gesproken over koppeling van een Hal account met Msc account voyager club. Op 29 december een email hierover gestuurd. Op 13 januari herinnerings e-mail gestuurd en telefonisch contact gehad. SVP week afwachten dan zullen zij u bellen. Mijn eerste e-mail is toen doorgezet naar andere afdeling. Evenals op 19 januari en op 27 januari 2023.Zelfde antwoord. Uw e-mail zal zo spoedig mogelijk in behandeling genomen worden. Wat is spoedig ? 5 weken wachten? Dit is niet klantvriendelijk, uiterst irritant. Wat ook een medewerker van de klantenservice kon beamen, maar niets aan kan doen. Het vertrouwen in Msc loopt hierdoor wel schade op, om wie weet voor de toekomst, nog een keer te boeken.
Gewenste oplossing
Dat er contact opgenomen door Msc zoals al 5 weken beloofd wordt.- Status
- niet opgelost
- Beoordeling
Bedrijf status
Bedrijf status
- Bedrijf
- Status
Deze klacht is gesloten
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.