Klacht MSC Cruises: ONBEKWAAM personeel in België en veel miserie

Klachtnummer
# 551709
Gebruiker
Jetskibom
Datum
1 reactie

Details

Klacht

Als eerste, ik gaf de postcode van Sluis in bij het volgende scherm omdat ik met de Belgische postcode niet verder geraakte.
Wij hebben heel veel meegemaakt alvorens we uiteindelijk konden inschepen. Dit gaat van betalingen tot annulaties die ze per ongeluk hadden doorgevoerd, neergooien van telefoon en achteraf dan een sorry-mail, geen transfer plots, verkeerde documenten en idem voor de terugreis.
Met mijn klachtenbrief in België geraak ik niet verder. Ze antwoorden zelfs niet. De telefoonnis gemiddeld 55 minuten in de wachtirij voor je iemand aan de lijn hebt. Wie o wie kan mij helpen?
Ik ben anders genoodzaakt om alle mogelijke mediakanalen in te schakelen of de headquarter.

Gewenste oplossing

Als eerste: ik gaf de postcode van Sluis in in het volgende scherm omdat ik anders niet verder kon met mijn klacht.
Alstublieft contact opnemen met mij. Mijn mail beantwoorden ofwel de juiste contactpersoon doorgeeft

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

MSC Cruises is actief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

1 reactie

  1. Auteur
    Jetskibom
    Datum
    Nog steeds totaal geen gehoor of reactie!

Ook een klacht indienen over MSC Cruises?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen