MSC Cruises is actief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.
Klacht MSC Cruises: Online incheck systeem klopt niet
Details
Klacht
Na telefonisch contact te hebben gehad en online incheck met id kaart voor 1 jarig kind wat allebei is goedgekeurd door een reisagent, kunnen wij toch niet mee met de cruise naar IJsland met tussenstops. Wij mochten niet aan boord. 4300 euro weg zonder vakantie. Helaas is klantenservice niet te bereiken en moesten wij omgekeerd weer naar huis. Wij snappen niet dat medewerkers aan de telefoon gewoon zeggen dat het geen probleem is omdat de bestemming Ijsland is en dat het gewoon mogelijk is om online in te checken met een id kaart, waarna je je ticket om aan boord te komen ook nog krijgt. In de bevestigingsmail staat ook nog een naam van de reisagent dus je zou denken dat alles correct is.Gewenste oplossing
Ik wil geld terug krijgenBedrijf status
Bedrijf status
- Bedrijf
- Status
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.