Klacht MSC Cruises: Online incheck systeem klopt niet

Klachtnummer
# 664633
Gebruiker
Deventer91
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Na telefonisch contact te hebben gehad en online incheck met id kaart voor 1 jarig kind wat allebei is goedgekeurd door een reisagent, kunnen wij toch niet mee met de cruise naar IJsland met tussenstops. Wij mochten niet aan boord. 4300 euro weg zonder vakantie. Helaas is klantenservice niet te bereiken en moesten wij omgekeerd weer naar huis. Wij snappen niet dat medewerkers aan de telefoon gewoon zeggen dat het geen probleem is omdat de bestemming Ijsland is en dat het gewoon mogelijk is om online in te checken met een id kaart, waarna je je ticket om aan boord te komen ook nog krijgt. In de bevestigingsmail staat ook nog een naam van de reisagent dus je zou denken dat alles correct is.

Gewenste oplossing

Ik wil geld terug krijgen

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

MSC Cruises is actief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

0 reacties

Ook een klacht indienen over MSC Cruises?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen