Opgelost door MSC Cruises: Refund toegzegd echter na 3 maanden nog steeds niet ontvangen!!

Status
content Opgelost
Klachtnummer
# 660673
Gebruiker
JJHMSCCruisereis
Datum
3 reacties

Details

Klacht

In de periode van 15-01 tot en met 29-01 hebben wij een cruise gemaakt met de Seascape. Helaas tijdens het eerste gedeelte van de cruise bleek een van de moteren niet te werken waardoor we een gedeelte vam de cruise niet hebben kunnen doen.
Ter compensatie is ons een refund van 50% over de prijs van het eerste gedeelte van de cruise toegezegd.
Helaas vele mailtjes later (via Cruisereizen.nl) hebben we tot nu toe nog geen bedrag mogen ontvangen.
Het betreft boekingsnummer: 42838159.

Ik vind dit een zeer slechte service, wel beloven maar niet doen.

Gewenste oplossing

Graag afspraken nakomen, er wordt steeds gezegd bedrag wordt overgemaakt echter er gebeurt niets.
Geboden oplossing
Na maanden eindelijk de refund. Heeft veel te lang geduurd maar uiteindelijk toch nog goed gekomen.
Status
opgelost
Beoordeling
content

3 reacties

  1. Auteur
    JJHMSCCruisereis
    Datum
    Reactie van MSC via reisorganisatie binnen gekregen.
    Men heeft het pas 14-04 doorgestuurd naar het Hoofdkantoor.
    Die heeft er 6-8 weken voor nodig om dit te verwerken (leven waarschijnlijk nog in het jaar 1800, postkoets etc).
    Dus nu nog 3 weken wachten en dan zou het overgemaakt moeten worden.
    Ben zeer benieuwd maar sceptisch gezien het verloop.
  2. Auteur
    JJHMSCCruisereis
    Datum
    Wat schetst onze verbazing, vandaag 11-05 het geld binnengekregen.
    Bij deze dus een goede afloop. wel wat lang geduurd maar toch nog een goede afloop.
  3. Auteur
    MSC Cruises
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste,

    Wij zijn blij te horen dat u uw terugbetaling heeft ontvangen.

    We wensen u alvast een aangenaam weekend toe !

    Met vriendelijke groeten,

    Selina

    MSC Customer Care Team

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over MSC Cruises?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen