Klacht MSC Cruises: Teleurstellende ervaring met MSC Virutuosa

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 646093
Gebruiker
20 reizen
Datum
0 reacties

Details

Klacht

boekingnummer , 43986671

Na vele malen met MSC Cruises gereist hebben hebben we nu een domper opgelopen met MSC Virtuosa 3 weken naar Canarische eilanden .

Voor €1200 een drankenpakket gekocht en konden wij alleen in bepaalde barretjes /lounge een drankje krijgen .
Er waren merk dranken aan boord voor mensen met een extra pluspakket .We begrijpen /weten dat er bepaalde dranken buiten het pakket vallen.
Met ons pakket konden wij alleen uit een postmix limonade krijgen en imitatie sterke drank ,dit hadden wij nog nooit eerder meegemaakt,en is ook niet van tevoren aangegeven.
Te triest voor worden .
Er was zitruimte genoeg maar niet waar wij een drankje konden krijgen omdat wij geen plus pakket hadden.

Het was er vechten voor een plaatsje ,want de meeste mensen hadden een gewoon drankenpakket dus werden niet overal geholpen ,iedereen had er klachten over.
Het schip was halfvol laat staan als er 6000 mensen op zitten .

Een baco uit een postmix smaakt echt nergens naar .terwijl een man met een nog duurder pakket een blikje cola met Bacardi’s rum krijgt

Een klacht over een buiten camera die je vanuit je binnen hut op de televisie kan zien wat voor weer het is , was al weken stuk na 14 dagen constant klagen werd er niets mee gedaan .

Bij op en afgaan van het schip stonden er rijen voor de security poort, maar 1 ingang open en dat voor meer dan 3000 mensen die op en af gingen van het schip.


Kortom het was een behoorlijke domper op onze cruise .

Wij hebben het gehad met MSC en zien graag een reactie van MSC te gemoet

Gewenste oplossing

Graag via de mail een reactie
Geboden oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

MSC Cruises is actief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

0 reacties

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over MSC Cruises?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen