Opgelost door MSI Computer Europe B.V.: Slechte communicatie van MSI

content Opgelost
Compurarius

Laptop voor de 2de keer terug voor reparatie.

1ste reparatie 11-2018 viel binnen garantie, maar toch betalen omdat het ws komt door:
" Na onderzoek is gebleken dat er gebreken zijn geconstateerd door onjuist gebruik van het toestel.
Dan wel schade veroorzaakt door vallen/stoten dan wel andere externe invloeden." rekening van dik 150 euro.

Krijg vervolgens de laptop terug, daarna na de laptop weinig gebruikt te hebben, merkte ik dat de letter l en nummer 9 niet goed werken. Aangezien dit onderdeel net nieuw erop zit, besluit ik maar op te bellen, met als conclusie opsturen en valt onder de garantie aangezien het er net nieuw inzit.

Vandaag 1 februari om 14:15 maar eens gebeld, aangezien op de website al 3 dagen staat dat het gerepareerd is, maar nog niet verstuurd is. Krijg ik te horen dat er een substantie vloeistof gevonden is bij toets 1,
En dat ze afwachten wat dit is..... Kunnen jullie je voorstellen wat er op dat moment door me heen ging..... 🤐

Momenteel ligt het nog bij MSI en moet ik maandag middag terug bellen, voor wat de uitspraak zal zijn 🤔

Laptop gerapareerd direct opsturen!!

En de 1ste reparatie nog eens goed naar kijken, want in mijn ogen zitten jullie daar flink mis mee. Als het inderdaad door vallen of stoten of onregelmatig gebruik, had er in mijn ogen veel meer schade moeten zijn. Dan had ik de verzekering toch opgebeld.

MSI Computer Europe B.V. is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

Compurarius
    Ze hebben gereageerd via de email.
    "Uw apparaat zal deze week geretourneerd worden. Alle reparaties zullen onder de reparatiegarantie verricht worden."

Compurarius

Ook een klacht indienen over MSI Computer Europe B.V.?