Klacht Mucci: slechte service

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 379782
Gebruiker
Martin
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Met horloge meerdere keren langs geweest, iedere keer weer weggestuurd zonder dat klacht verholpen was. Nu werd hij eindelijk opgestuurd en bleek de garantie verlopen en moeten we 150,- betalen voor reparatie. Slechte service dus bij Mucci.

De oplossing

Horloge eindelijk laten connecten met de telefoon opdat alles gewoon werkt.
Doordat dit niet werkt loopt de klok nu 2 uur achter en is het horloge dus onbruikbaar.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Mucci hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Martin
Datum
Uiteindelijke oplossing
Ze reageren niet en lossen niets op. Helaas wij komen er niet meer.
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Mucci?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen