Klacht Muizendokter: Ik wil goede (klanten)service! Niet extra betalen voor een nieuwe afspraak.

Klachtnummer
# 305562
Gebruiker
Vermeer
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Na 3 behandelingen met een totaalprijs van meer dan 250,- liepen er na 2 weken nog steeds muizen rond. Kan gebeuren natuurlijk. Na een telefoontje met de Muizendokter gaven zij aan dat zij wilden langskomen maar dat dit ons geld ging kosten voor de nieuwe afspraak! Uh, dienen wij niet verlost te zijn van de muizen na 3 afspraken? Want als er nog steeds muizen rondlopen dan is er naar mijn mening iets niet goed gegaan met de te verwachten service. Na 3x bellen hebben we aangegeven dat we een klacht gaan indienen. Vandaar dit bericht. De tekst hieronder staat op hun website:

"Onze bestrijder doet eerst een gratis en vrijblijvende inspectie. Besluit u tot bestrijding over te gaan dan kost dit nu slechts € 69,- excl. BTW. En daarmee helpen wij u binnen een dag van uw ongedierte af."

Dit klopt dus niet. Je betaalt voor elke aparte afspraak en volgens de medewerkers zijn er minimaal 3 afspraken nodig. Ook hier twijfel ik nu aan. Gif wegzetten en direct het gat met staalwol dichtstoppen kan ook in 1 afspraak.

De oplossing

Ik wil goede (klanten)service. Oftewel als je na 3 afspraken nog muizen hebt kom dan langs om te kijken waar het mis is gegaan en los dat op. En hiervoor wens ik niet extra te betalen. 250 euro voor 3 afspraken van een half uur is een uurprijs van 166 euro. Ikzelf verdien dit niet als ZZP'er...

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Muizendokter hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Muizendokter?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen