Klacht Muizendokter: Opgelicht door muizendokter.nl voor 270 Euro

JvdW

Een maand geleden heb ik contact opgenomen met muizendokter.nl ivm een muizenprobleem in de tuin. Muizendokter.nl zegt een vrijblijvende inspectie uit te voeren en indien men over gaat op bestrijding kost dit 69 Euro exclusief BTW en is men in 1 dag van het probleem af. Dit is natuurlijk klinkklare onzin! Achteraf gezien ook te mooi om waar te zijn, aangezien we al jaren last van muizen hebben. Jammer genoeg zijn we voor 270 Euro opgelicht door muizendokter.nl!

De persoon die het eerste bezoek kwam brengen, was er van overtuigd dat we de muizen konden bestrijden. Daarom ben ik akkoord gegaan met de bestrijding van de muizen, maar ipv 69 Euro exclusief BTW mocht ik 270 Euro afrekenen. Daarnaast werd de keuze wel/geen bestrijding mij min of meer opgedrongen. Ik moest op dat moment beslissen en de persoon zei, dat niks doen ook geen optie was aangezien de plaag dan veel groter zou worden.
De persoon die de tweede en derde keer langs kwam, vertelde me dat het een lastig probleem is en dat het de vraag is of het opgelost kan worden. Vrijwel 5 minuten is de betreffende persoon binnen geweest. Raar dat men elkaar tegenspreekt. Beide heren werken voor muizendokter.nl. Als ik van te voren had geweten dat het een lastige kwestie was en dat bestrijding vrijwel onmogelijk is, dan had ik hier geen geld aan uitgegeven.

Ik heb een klacht mail gestuurd. Ik kreeg reactie per email. Alles werd gewoon afgewimpeld. Weken verder en nog steeds muizen, waarschijnlijk meer dan voorheen en 270 euro lichter.

Ik zal muizendokter.nl ook niemand aanbevelen en ga uitzoeken welke stappen ik kan ondernemen tegen muizendokter.nl. Ik wil namelijk voorkomen dat meer mensen hier de dupe van worden!

Men moet de website aanpassen en niet mensen voorliegen.

Er staat dat wanneer men over gaat op bestrijding kost dit 69 Euro exclusief BTW en is men in 1 dag van het probleem af. Dit is NIET WAAR. Ik moest 270 Euro afrekenen en ben nog lang niet van het probleem af.

Ik ben tevreden als ik mijn geld retour krijg. Uiteraard wil ik de vallen en tunnels wel betalen.

Als ik van het probleem af geweest zou zijn, was het mij zeker 270 Euro waard geweest. Muizendokter.nl int wel het geld maar lost het probleem niet op. Pure diefstal!

Wij vinden dat Muizendokter hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Muizendokter?