Opgelost door Mulder's Maatwerk Schilders: bestelling betaald maar nooit ontvangen , nooit geen respons via email of telefoon!

Y.w.m.Segers

24 juni 2 artikelen online besteld en per Ideal afgerekend,na 5 dagen gebeld voicemail ingesproken maar geen wederzijds telefoontje.Na 8 dagen diverse e-mails verstuurd maar nooit enig respons. De website is wel live?
Klacht is bekend gemaakt dmv voicemail in te spreken en diverse e-mails verstuurd met verzoek of de artikelen al verstuurd zijn maar nooit of te nimmer wordt er gehoor gegeven. Terwijl de artikelen misschien niet zijn te leveren of in back order zijn maar nu weet je niks.

Het afgerekende bedrag terugstorten!

Wij vinden dat Mulder's Maatwerk Schilders hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Y.w.m.Segers
    Na enkele e-mails verstuurd en voicemails ingesproken,heeft het bedrijf gereageerd met als volgende :Tot mijn spijt is er iets mis gegaan met u bestelling! Oké de andere communicatie even buiten beschouwing gelaten. Heb ik 4 dagen later eindelijk mijn bestelling binnen gekregen na hun laatst bericht. Bedankt maar nooit meer bestel ik iets bij Glas en Verf.nl

Y.w.m.Segers

Ook een klacht indienen over Mulder's Maatwerk Schilders?