Klacht Mulder-Mazda: Beschadigingen certified occassion worden niet gerepareerd!.

Klachtnummer
# 313555
Gebruiker
Mazda2aankoop
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Krassen en beschadigingen bij aflevering certified occassion.
Aangegeven op de dag van aflevering dat bovengenoemde het geval was. Terug geweest en geconstateerd door verkoper spiegelkap( ingescheurd) werd gemaakt( verkoper gaf aan er over heen gekeken te hebben), slecht bijgewerkte lakschade op motorkap maar deels verholpen?. Ook op de achterspoiler en achterbumper beschadigingen en onder het kenteken lag het open en was de bedrading te zien?? Alleen dit laatste werd verholpen. Monteur gaf aan dat Mazda het wel goed op zou lossen, chef werkplaats zou de desbetreffende verkoper laten bellen( nog niks gehoord) voor dit alles en de motorkap. Vetrouwen is wel n beetje gedaald. Niets als lof voor en tijdens de verkoop
maar de after sales laat te wensen over.

De oplossing

Compensatie beschadiging netjes gerepareerd willen hebben, zoals afgesproken bij de aankoop. En niet het excuus het is een gebruikte auto hij is niet nieuw?. Want dit is een certified occassion die optisch er goed Noort te zien! Voor het geld mag je gewoon n goed een mooie auto ver wachten vind ik. In de ad staat duidelijk auto wordt optisch goed afgeleverd. Tijdens de proefrit was de auto vies en zat er vogelpoep op, maar verkoper stelde dat als achteraf nog krassen of beschadigingen te zien waren( na wassen/poetsen) zou dit netjes verholpen worden. Als bovenstaande niet mogelijk is, de auto retourneren ( 14 dagen periode) of opruimen voor een vergelijkbaar exemplar in uitvoering en prijs.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Mulder-Mazda hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Mulder-Mazda?