Opgelost door Mulders Meubeldorp: 2,5 zits bank veel te lang in reparatie.

J. Woelders

Vorig jaar voor 850 euro een bank bij Mulders Meubeldorp gekocht. 9/1-2015 bank geleverd gekregen. Na 10 dagen (19/1) na weinig gebruik gebeld met Mulders Meubeldorp dat de zitkussens al zo doorgezakt waren dat we deels al op de planken zaten. 3 dagen later (22 /2) kwam er een medewerker van dit bedrijf die onze klacht bevestigde. Foto's maakte van zowel de bank als de rekening. Daarna hoorden we niets meer en hebben diverse keren gebeld. Eindelijk werd op 3/3 werd de bank opgehaald om naar de fabriek gestuurd te worden om het probleem op te lossen. Daarna nog vele keren gebeld aangezien we niets van dit bedrijf hoorden. (Ook later nog ons 06 nummer en mail adres doorgegeven daar men zei diverse keren te hebben gebeld - (niet gekend nummer??) Ook daarna geen bericht. 3 Week geleden zelf wederom gebeld en men zei toen dat de bank op de inpakafdeling stond van de fabriek en de week daarna geleverd zou worden. Geld teruggevraagd!! Helaas nu 25/5 nog steeds geen bank en geen bericht.

Wij willen graag ons geld terug, daar we geen vertouwen meer hebben in dit bedrijf en de kwaliteit die zij leveren. Ook na reparatie!!!

Wij vinden dat Mulders Meubeldorp hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

J. Woelders
    Wij hebben dinsdag 26 mei 's morgens een mailtje gestuurd met de mededeling dat we ons geld terug wilden en dat we een melding hadden gedaan bij het klachtenkompas. Een uur later belde Mulders meubeldorp dat ze de bank wilden brengen. Is gebracht. De pluizen waren netjes geschoren, maar de zitkussens die vernieuwd zouden zijn (oude gekregen) zijn net zo slecht als de eersten. (lijkt hetzelfde polyetherschuim) Na 3 uur zitten alweer een kuil tot aan de bekisting eronder. Oplossing: zie boven.
    J. Woelders
    Vanmorgen medewerker van Mulders meubeldorp op bezoek gehad om het geheel te bespreken. Besloten dat men de bank terug nam en dat wij het geld terug kregen. Vanmiddag is het geheel netjes afgehandeld. Prima zo!