Klacht multi keuken en bad maassluis: keuken

Hana

in september 2012 heb ik de keuken gekocht bij multi keuken en bad te Maassluis. Het aankoop bedrag was +/- 7000 euro exc montage. de afspraak was dat deze november geplast worden maar had ik in november halve keuken geplast er mistten: vijf deuren en de afzuig kap deze waren verkeerd besteld.
februari heb ik de rest geplaatst en toen kwamen langzamerhand mankementen naar boven: de vaatwasser kreeg roest plekjes terwijl het nooit gebruikt was en de koelkast bevriest binnenin, de afzuigkap gaat stroef, na een maand deed de magnetron het niet meer. het binnenblad van de oven is onstabiel , de stopcontacten liggen op de grond, een marmeren aanrechtblad waarin putjes en oneffenheden verschijnen. , en het tegelwerk is naar mijns inziens niet netjes gedaan. Kortom ik ben met elk onderdeel erg ontevreden. Om de klachten op te lossen is er meermaals contact met de verkoper geweest . Deze is dan ook diverse keren naar mij toe gekomen en wuiven mijn klachten af als normaal en doet er niks aan

Graag zou ik deskundig onafhankelijk advies willen inwinnen van een deskundige op dit gebied. Ik wil weten of mijn klachten gegrond zijn .

Wij vinden dat multi keuken en bad maassluis hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over ?