Klacht Multicarparts.nl: Geen sportuitlaat. Geen 237 Europa terug

harriedor@live.nl

23-01-2013 betaald per ideal 237 euro voor sportuitlaat BMW. Bericht uitlaat was onderweg. Na week uilaat was beschadigd. Nieuwe uilaat besteld. Gevraagd aan hun. Ze hadden probleem privé en met leveren uitlaat of ik mijn geld terug wou.zei oké. Kreeg bericht ging wel wel verzendkosten af.Vond dat raar geen uitlaat toch verzendkosten. Heb tot heden niks meer vernomen van hun toch maïs gestuurd. En bellen nemen nooit op. Heb aangifte gedaan politie klachten.nl consumentenbond markplaats.nl das rechtsbijstand. Op Internet staan nog meer klachten over hun van niet leveren en niet terug betalen. Klachten. Nl wou die gegevens niet geven van wegens privacy. Dus als ik die hadden kon de politie actief ondernemen. Dus nu nog steeds geen geld terug na 45dagen blijf wel maïs sturen maar hoor niks.

Begrijp dat ze binnen 30 dagen moeten terug betalen volgens consuwijzer van de overheid maar bij andere en bij mij wordt het bedrag na 45 dagen niet terug gestort tot op heden.

Wij vinden dat Multicarparts.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Multicarparts.nl?