Klacht Multicarparts.nl: Niet werkende chip ( chiptuning )

Niels

Ik heb een chip ( powerbox ) laten installeren door multicarparts, echter na de eerste dag kreeg ik een storings melding van de auto. Uit laten lezen door de garage bleek storing in de lambasonde dit kwam door de chip. Multicarparts hierop gewezen en bleek achteraf fout aangesloten te zijn ! Dit heeft hij verbeterd, echter nog steeds het gevoel dat ik geen extra vermogen had. Dit heb ik op een vermogens bank laten meten hieruit bleek inderdaad dat ik geen extra vermogen heb. Ik heb hun geprobeerd te benaderen, maar ik wordt totaal genegeerd door multicarparts.

Uiteindelijk heb ik een brief ter ontbinding van de koop gestuurd, dat is inmiddels ruim een maand geleden. Heb deze brief aangetekend gestuurd en deze is ook ontvangen. Tot op heden nog geen antwoord gehad van hun. ik heb inmiddels bij een ander bedrijf een chip laten inbouwen en hun zeiden mij ook dat het een oplichter is.

Ik wil dus gewoon mijn geld terug !

Mvg Niels Jurrius

Nu wil ik gewoon mijn geld terug, het is een oplichter wat ik ondertussen al van meerdere bedrijven heb gehoord. Wil verder niks meer met deze persoon te maken hebben.

Wij vinden dat Multicarparts.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Multicarparts.nl?