Opgelost door Multicycle: Motor stuk van fiets maar na mailing en bellen nog steeds geen reactie !!

busch

Na aanschaf van mij mooie multicycle fiets de elegance, in het eerst jaar al diverse problemen gehad met de teller accu , dit alles netjes opgelost door de dealer Harry van de woning tweewielers te Delden. in het 2e jaar begonnen de problemen iets te komen met de motor van de fiets , af en toe weigeren en soms deed deze niets meer, weer naar de dealer en deze heeft iets aan de fiets gedaan waardoor het probleem 3/4 jaar uitbleven. Daarna begon het wiel te kraken en liep het allemaal niet meer zo soepel . Na 2.5 jaar ik weer terug en hebben weer van alles gedaan maar kreeg te horen 2 jaar garantie en dat hier niets aan konden doen. nu de 3 jaar gepaseerd en is het hopeloos kraken van wiel zwaar lopen van de motor enc. na mailing na MC totaal geen reactie gekregen , na 3 weken toch maar eens gebeld en helaas weer geen reactie?? Ik mag toch verwachten van een fiets van 3000 euro dat dit toch niet mag en dat er een bepaalde levensduur gegarandeerd mag worden ? Gr R.Busch

Mijn Dealer heeft voor mij een nieuwe motor besteld die nu ook al 6 weken in bestelling staat ! maar mag toch verwachten dat dit onder garantie valt i.v.m. de prijs van deze fiets en dat de levensduur van deze motor met 2 jaar toch geen gebreken mag vertonen? Ook heb ik 2 fietsen gekocht van in totaal 6000 euro en verwacht dan eigenlijk dat ze wat beter meet deze klanten omgaan . ( totaal geen reactie op mailing of bellen)

Multicycle
    Geachte heer Busch,Allereerst wil ik u mijn oprechte excuses aanbieden. Ik vind het vervelend om te lezen dat er nog niet eerder gereageerd is op uw mails. Dit had uiteraard wel moeten gebeuren.Mijn collega van de service afdeling heeft afgelopen maandag contact gehad met uw dealer van der Woning. Zij zijn gezamenlijk tot een oplossing gekomen. Vandaag zal nogmaals telefonisch contact opgenomen worden met uw dealer om dit nogmaals af te stemmen. Vervolgens zal uw dealer contact opnemen met u om u over de oplossing te informeren als dit nog niet gebeurd is.Wij vertrouwen erop u hiermee een passende oplossing te hebben aangeboden.Met vriendelijke groeten,Klantenservice Multicycle
    Beste Multicycle,
    ben zojuist gebeld door mijn dealer en deze heeft bevestigt dat jullie een nieuwe motor onder coulanche zouden sturen, vindt dit een zeer goed en passend nieuws ! Ook vertelde de dealer me dat deze dit onder coulanche gaat plaatsen zodat ik dus geen kosten heb aan deze nieuwe motor , TOP ! Multicycle bedankt voor deze service ! En harry van der Woning tweewielers uit Delden !! zeker naar jullie toe wat een service van jullie ! Bedankt !!
    Met vriendelijke groeten R.busch
    Multicycle
    Goedenavond,Fijn om te horen dat alles naar wens is opgelost.Veel fietsplezier gewenst namens het gehele Multicycle Team.

busch

Ook een klacht indienen over Multicycle?