Opgelost door Multicycle: Motor stuk van fiets maar na mailing en bellen nog steeds geen reactie !!
Details
De klacht
Na aanschaf van mij mooie multicycle fiets de elegance, in het eerst jaar al diverse problemen gehad met de teller accu , dit alles netjes opgelost door de dealer Harry van de woning tweewielers te Delden. in het 2e jaar begonnen de problemen iets te komen met de motor van de fiets , af en toe weigeren en soms deed deze niets meer, weer naar de dealer en deze heeft iets aan de fiets gedaan waardoor het probleem 3/4 jaar uitbleven. Daarna begon het wiel te kraken en liep het allemaal niet meer zo soepel . Na 2.5 jaar ik weer terug en hebben weer van alles gedaan maar kreeg te horen 2 jaar garantie en dat hier niets aan konden doen. nu de 3 jaar gepaseerd en is het hopeloos kraken van wiel zwaar lopen van de motor enc. na mailing na MC totaal geen reactie gekregen , na 3 weken toch maar eens gebeld en helaas weer geen reactie?? Ik mag toch verwachten van een fiets van 3000 euro dat dit toch niet mag en dat er een bepaalde levensduur gegarandeerd mag worden ? Gr R.BuschDe oplossing
Mijn Dealer heeft voor mij een nieuwe motor besteld die nu ook al 6 weken in bestelling staat ! maar mag toch verwachten dat dit onder garantie valt i.v.m. de prijs van deze fiets en dat de levensduur van deze motor met 2 jaar toch geen gebreken mag vertonen? Ook heb ik 2 fietsen gekocht van in totaal 6000 euro en verwacht dan eigenlijk dat ze wat beter meet deze klanten omgaan . ( totaal geen reactie op mailing of bellen)Uiteindelijke oplossing
- Status
- opgelost
- Beoordeling
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.