Opgelost door Multicycle: Motor stuk van fiets maar na mailing en bellen nog steeds geen reactie !!

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 78325
Gebruiker
busch
Datum
4 reacties

Details

De klacht

Na aanschaf van mij mooie multicycle fiets de elegance, in het eerst jaar al diverse problemen gehad met de teller accu , dit alles netjes opgelost door de dealer Harry van de woning tweewielers te Delden. in het 2e jaar begonnen de problemen iets te komen met de motor van de fiets , af en toe weigeren en soms deed deze niets meer, weer naar de dealer en deze heeft iets aan de fiets gedaan waardoor het probleem 3/4 jaar uitbleven. Daarna begon het wiel te kraken en liep het allemaal niet meer zo soepel . Na 2.5 jaar ik weer terug en hebben weer van alles gedaan maar kreeg te horen 2 jaar garantie en dat hier niets aan konden doen. nu de 3 jaar gepaseerd en is het hopeloos kraken van wiel zwaar lopen van de motor enc. na mailing na MC totaal geen reactie gekregen , na 3 weken toch maar eens gebeld en helaas weer geen reactie?? Ik mag toch verwachten van een fiets van 3000 euro dat dit toch niet mag en dat er een bepaalde levensduur gegarandeerd mag worden ? Gr R.Busch

De oplossing

Mijn Dealer heeft voor mij een nieuwe motor besteld die nu ook al 6 weken in bestelling staat ! maar mag toch verwachten dat dit onder garantie valt i.v.m. de prijs van deze fiets en dat de levensduur van deze motor met 2 jaar toch geen gebreken mag vertonen? Ook heb ik 2 fietsen gekocht van in totaal 6000 euro en verwacht dan eigenlijk dat ze wat beter meet deze klanten omgaan . ( totaal geen reactie op mailing of bellen)

4 reacties

  1. Auteur
    Multicycle
    Datum
    Geachte heer Busch,Allereerst wil ik u mijn oprechte excuses aanbieden. Ik vind het vervelend om te lezen dat er nog niet eerder gereageerd is op uw mails. Dit had uiteraard wel moeten gebeuren.Mijn collega van de service afdeling heeft afgelopen maandag contact gehad met uw dealer van der Woning. Zij zijn gezamenlijk tot een oplossing gekomen. Vandaag zal nogmaals telefonisch contact opgenomen worden met uw dealer om dit nogmaals af te stemmen. Vervolgens zal uw dealer contact opnemen met u om u over de oplossing te informeren als dit nog niet gebeurd is.Wij vertrouwen erop u hiermee een passende oplossing te hebben aangeboden.Met vriendelijke groeten,Klantenservice Multicycle
  2. Auteur
    busch
    Datum
    Beste Multicycle,
    ben zojuist gebeld door mijn dealer en deze heeft bevestigt dat jullie een nieuwe motor onder coulanche zouden sturen, vindt dit een zeer goed en passend nieuws ! Ook vertelde de dealer me dat deze dit onder coulanche gaat plaatsen zodat ik dus geen kosten heb aan deze nieuwe motor , TOP ! Multicycle bedankt voor deze service ! En harry van der Woning tweewielers uit Delden !! zeker naar jullie toe wat een service van jullie ! Bedankt !!
    Met vriendelijke groeten R.busch
  3. Auteur
    Multicycle
    Datum
    Goedenavond,Fijn om te horen dat alles naar wens is opgelost.Veel fietsplezier gewenst namens het gehele Multicycle Team.
  4. Auteur
    busch
    Datum
    ..

Uiteindelijke oplossing

Auteur
busch
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Multicycle?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen