Klacht Multifactor.nl: Factuur betaald naar steeds herinneringen

Sharona030

DE KLACHTWe hebben bij mamaloes een bestelling gedaan en achteraf betaald maar krijg nu steeds herinneringen dat we moeten betalen terwijl wij vorige week een week lang bezig zijn geweest om uit te zoeken wat er fout was alle 3 de partijen multifactor multisafepay en mamaloes zeide dat alles opgelost was tot ik afgelopen zaterdag weer een herinnering kreeg en gisteren mamaloes en multifactor gebeld en mamaloes zei dat we multifactor moesten hebben dus hun gebeld en zouden vandaag 14feb terug bellen tot nu toe niet terug gebeld en nemen ook niet op het gaat om een bedrag van 120,00 euro die op 31jan al betaald is en ben er klaar mee om van het kastje naar de muur gestuurd te worden. Telefoon niet bereikbaar mee me vriend wacht al meer dan 20min mamaloes heeft het tweede factuur ingetrokken dus het is betaald en de herinnering van afgelopen zaterdag is onterecht. Het rekeningnummer waar naar betaald is is van multisafepay maar dat wisten jullie al want zaten dagelijks aan de telefoon DE OPLOSSING

Er is betaald dat hebben jullie aflopen donderdag telefonisch bevestigd dus er is betaald dus neem de herinnering terug

Wij vinden dat Multifactor.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!