Klacht Multifactor.nl: geadresseerde niet woonachtig op mijn adres en niets besteld

Hanja

19-4 ontving ik een brief gedateerd 18-4, waarin verbazingwekkend genoeg werd gevraagd om voor 2-4 te betalen, waarin ene [naam verwijderd door moderator] wordt gevraagd haar openstaande factuur te voldoen. Alleen is deze [naam verwijderd door moderator] niet woonachtig noch ingeschreven en/of bekend op mijn adres en ook heb ik nimmer toestemming gegeven om zich in te schrijven op mijn adres dat als adressering wordt gebruikt.

Ik wens dan ook niet gefactureerd of aangemaand te worden voor iets wat ik niet heb besteld c.q. wat een ander op mijn adres heeft besteld of een fout die een medewerker heeft gemaakt bij het verwerken van de (juiste) adresgegevens van [naam verwijderd door moderator].

Ik heb een verzoek gestuurd naar Multiifactor met het verzoek hun vordering correct in te richten en hun onjuiste en onterechte incasso op mijn adres te staken.

Ik wil dat Multifactor hun onterechte en onjuiste vordering op mijn adres staakt.

Wij vinden dat Multifactor.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!