Klacht Multifactor.nl: Oplichters

Layla

Bestelling gedaan bij een webshop, goederen nooit in ontvangst genomen. Uiteindelijk moest ik de verzendkosten betalen. Heb hier nooit geen enkel bericht van Multifactor van gekregen, noch van de webwinkel. Als ik vraag aan Multifactor om de eerder verstuurde emails die aan mij zijn verzonden aan mij door te sturen zodat ik kan controleren of zij wel het juiste mailadres hebben gebruikt, weigeren ze alle medewerking en geven ze aan dat ze het juiste mailadres hebben gebruikt. Hierdoor is door mij helemaal niets te controleren op betrouwbaarheid. Uiteindelijk doordat ik al die tijd GEEN bericht heb ontvangen heeft Multifactor de 5 euro verzendkosten aan incasso overhandigd en nu is het bedrag 51 euro.

Mij de eerder verstuurde correspondentie toezenden per mail, foto van de verstuurde smsjes aan mij of bewijs dat ze post hebben verstuurd aan mij. Deze heb ik namelijk ALLEMAAL niet ontvangen.

Wij vinden dat Multifactor.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Multifactor.nl?