Klacht Multimate: Makita haakse slijper defect na 2 maal gebruik

Klachtnummer
# 103823
Gebruiker
Marc
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Geachte heer/mevrouw,
n.a.v. een defect aan mijn Makita haakse slijper die al na 2 dagen na aankoop defect was heb ik getracht om een nieuwe machine te verkrijgen. U heeft dit geweigerd en was van mening dat de machine ook na 2 maal gebruik naar de producent gestuurd diende te worden ten einde de machine te laten repareren. Ik heb u uitgelegd dat dit betekent dat de klus waar ik de machine voor gekocht heb dan niet uitgevoerd kan worden en heb U gevraagd contact op te nemen met de importeur van Makita.
Dit heeft U geweigerd omdat U van mening bleef dat de machina ter reparatie ingestuurd diende te worden en wilde niet met de importeur bellen.
Dit betekent dat ik de een langere periode niet in mijn bezit heb en de klus waar ik vakantie voor heb genomen blijft liggen.
Ik heb zelf contact gezocht met de importeur. Deze heeft mij te kennen gegeven dat hij met u contact zal opnemen om verdere informatie te verkrijgen. Ik heb hierna zowel van U als de importeur niets meer vernomen.

Gewenste oplossing

Als een nieuw product deze week niet mogelijk is wil ik mijn geld retour.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Multimate hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Multimate?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen