Klacht Multimate: voor duizenden euros aan bouwmaterialen kopen en 3 hengsel twv 5,25 niet mogen ruilen omdat je geen bon hebt

D. Maes

Op donderdag 25 augustus 2016 omstreeks 9.30 ging ik naar de Multimate bouwmarkt te Renkum Ik had de dag tevoren 3 kruishengsels gehaald met een totale waarde van 5,25 euro De volgende dag wilde ik deze omruilen Ik had 2 andere uitgezocht en ging naar de kassa Ik zei tegen de eigenaar dat ik 3 terug wilde brengen en 2 andere meenam. Bleek dat ik het verkeerde bonnetje had. Ik zei dat ik die dan kwijt was geraakt. Daarop zei hij dat hij die dan niet terug nam. Ik reageerde verbaasd. Ik zei; ik heb hier voor duizenden euro aan spullen gekocht en vaste klant en nu doe je moeilijk om 3 hengsel twv van 5,25. Kreeg ik een hele uitleg over; probleem met boekhouding en belastingdienst etc. Dus ik zei weer, ik ben vaste klant en heb veel uitgegeven in jullie zaak en doe je nu moeilijk om 5,25? Je kijkt dus niet naar mij als klant, maar naar iemand die gewoon geen bonnetje heeft. Lekker coulant. Hij wilde niet ruilen. Mag wel geld brengen, maar geen service. Staat niet in verhouding.

oprechte excuses omdat de persoon in kwestie in staat is om een goede klant het bloed onder zijn nagels te halen. En compensatie.(mogen zij zelf bepalen)

Wij vinden dat Multimate hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!