Klacht Multisafepay.com: artikel niet ontvangen

Klachtnummer
# 426819
Gebruiker
gertjan
Datum
20 reacties

Details

De klacht

op 29 december 2019 via multisafepay € 12,90 overgemaakt naar NL48DEUT 03198987774 maar artikelen niet gekregen
ordernr ?4001747749 artikel 323138135

De oplossing

wil mijn geld terug gestort krijgen

20 reacties

  1. Auteur
    Multisafepay.com
    Datum
    Beste heer Leuring,

    Wij hebben uw bestelling bij Check Die Deal gevonden, echter hebben wij geen invloed over uw bestelling of gekochte producten.

    Had u al contact opgenomen met de webwinkel m.b.t. uw bestelling? Mocht dit niet het geval zijn, dan adviseer ik u als eerst om contact met ze op te nemen.

    https://www.checkdiedeal.nl/klantenservice

    Mocht u geen gehoor krijgen van deze webwinkel, dan kunt u het beste weer contact met ons opnemen.

    Groeten,
    Het MultiSafepay Team
  2. Auteur
    gertjan
    Datum
    Ik heb gechat met ze er zou een vertegenwoordiger kontakt opnemen met mij maar is nog niet gebeurd
  3. Auteur
    Multisafepay.com
    Datum
    Beste Gert-Jan,

    Goed om te horen dat u contact met ze heeft opgenomen.

    Indien u niks vernomen heeft, zou u nogmaals een chat met ze kunnen starten? Zij hebben namelijk wel een klantenservice die u te woord kunnen staan over uw bestelling.

    Mocht u geen antwoord krijgen, zowel per chat als telefonisch. Dan kunt u ons contacteren, wij zullen Check die Deal vervolgens benaderen.

    Groeten,
    Het MultiSafepay Team
  4. Auteur
    gertjan
    Datum
    Heb reeds weer gechat zij vroegen mij een mail toesturen naar support heb ik meteen gedaan nog geen antwoordt
  5. Auteur
    Multisafepay.com
    Datum
    Beste GertJan,

    Goed om te horen dat u ze een nieuwe email verstuurd heeft. Check Die Deal die zal u verder helpen met de bestelling.

    Mocht er nog wat zijn dan hoor ik het graag.

    Het MultiSafepay Team
  6. Auteur
    gertjan
    Datum
    Heb kontakt met ze maar ze kunnen mijn bestelling niet vinden heb nu betalingsbewijs toegestuurd nog niets gehoord daarna
  7. Auteur
    gertjan
    Datum
    Heb kontakt met ze maar ze kunnen mijn bestelling niet vinden heb nu betalingsbewijs toegestuurd nog niets gehoord daarna
  8. Auteur
    Multisafepay.com
    Datum
    Beste GertJan,

    Goed om te horen dat u een reactie heeft, echter apart dat ze uw order niet konden vinden.

    Het ordernummer wat u bij Check die Deal heeft betreft 400174749. Dit zou u aan deze firma kunnen doorgeven.

    Mocht er nog wat zijn dan hoor ik het graag.

    Groeten,
    Het MultiSafepay Team
  9. Auteur
    gertjan
    Datum
    Nr had ik reeds doorgegeven maar ze hebben hem nu gevonden en zeggen dat ze er nu achteraan gaan we wachten weer af
  10. Auteur
    gertjan
    Datum
    Bericht gehad ze gaan de leverancier benaderen en binnen 4dagen zou ik bericht krijgen dit liep afgelopen vrijdag af dus ga maar weer mailen of ze al wat meer weten
  11. Auteur
    gertjan
    Datum
    Bericht gehad ze gaan de leverancier benaderen en binnen 4dagen zou ik bericht krijgen dit liep afgelopen vrijdag af dus ga maar weer mailen of ze al wat meer weten
  12. Auteur
    gertjan
    Datum
    Bericht gehad ze gaan de leverancier benaderen en binnen 4dagen zou ik bericht krijgen dit liep afgelopen vrijdag af dus ga maar weer mailen of ze al wat meer weten
  13. Auteur
    Multisafepay.com
    Datum
    Beste GertJan,

    Ik zie zojuist dat in uw eerste bericht, het ordernummer niet correct had getypt. Uw ordernummer is namelijk 400174749. Had u dit nummer aan deze firma doorgegeven?

  14. Auteur
    gertjan
    Datum
    Ja order is nu bekend maar nog geen bevestiging gehad dat het artikel geleverd wordt
  15. Auteur
    Multisafepay.com
    Datum
    Beste Gertjan,

    Heeft deze webwinkel inmiddels al een oplossing aangeboden?

    Graag zie ik uw reactie tegemoet.
  16. Auteur
    gertjan
    Datum
    Nee nog steeds niet opgelost niets meer gehoord
  17. Auteur
    gertjan
    Datum
    Ik wordt aan het lijntje gehouden ik heb het adres even bekeken mulderspark 14 Leek blijken meerdere bedrijven in de zelfde hal te zitten eronder staan berichten dat dit oplichters zijn dus ik vrees het ergste
  18. Auteur
    Multisafepay.com
    Datum
    Beste Leuring,

    Jammer om te horen dat er nog geen oplossing is.

    Ik heb zojuist een klachten mail verstuurd naar deze firma met het verzoek om binnen 2 dagen met een oplossing te komen.

    Zodra ik antwoord heb dan hou ik u gelijk op de hoogte.

    Groeten,
    Het MultiSafepay Team
  19. Auteur
    gertjan
    Datum
    Alvast bedankt. Heb nu weer een bericht gehad dat het artikel uit China moet lomen en dat het door de coronacrisis langer duurt maar ik heb er geen goed gevoel meer bij
  20. Auteur
    gertjan
    Datum
    Nog niets veranderd zeggen dat ze gaan leveren weten niet wanneer ivm Corona ze hebben nog niets gehoord van hun leverancier

Reageer

Is dit jouw klacht? Log dan in om te reageren

Ook een klacht indienen over Multisafepay.com?