Klacht Multisafepay.com: Dit bedrijf bied gratis produkten aan met een trukje als je betaald krijg je pas te horen dat je het

onderzoek

Besten

Heb de actie voorwaarden pas na betaling gekregen.
Wil graag de zending annuleren.
Mijn geld terug .

Beste yamna ait,
Hartelijk bedankt voor uw bestelling!
U ontvangt uw bestelling binnen 1-2 werkdagen thuis.
BESTELGEGEVENS
Ordernummer: 167446
Product: Hydrestore
KLANTGEGEVENS
yamna ait
Jacob Jordaensstraat 10
2923 CL Krimpen aan den IJssel
De gratis proberen-actie in het kort:
• 1. Het pakket bevat een Hydrestore face serum en een Hydrestore eye serum welke u tijdens het zichttermijn van 14 kalenderdagen gratis kunt uitproberen.
• 2. Bevalt het product niet? Dan dient u zich voor het verstrijken van de zichttermijn via de klantenservice af te melden voor de service en het product te retourneren.
• 3. Bevalt het product? Dan hoeft u niets te doen. Na het verstrijken van de zichttermijn is de koop definitief. De kosten van het product (€ 59,95) worden automatisch geincasseerd en het Hydrestore plan wordt gestart. U ontvangt maandelijks tot wederopzegging het product (€ 59,95 per zending incl. verzendkosten).
Het Hydrestore plan kan op ieder gewenst moment gewijzigd, uitgesteld of gestopt worden. U kunt dit aan ons kenbaar maken door een e-mail te sturen met uw verzoek en gegevens naar info@hydrestore.com. Voor meer informatie verwijzen wij u graag door naar onze actievoorwaarden
Veel plezier met uw bestelling!

wil graag mijn geld terug

Multisafepay.com
    Beste meneer/ mevrouw Yamna Ait,

Bedankt voor uw bericht.

De webwinkel: https://shop-nl.hydrestore.com/ is geen klant van ons. Wij verwerken geen betalingen voor deze webwinkel.

Ik wil u adviseren contact op te nemen met Billink:

Telefoon:0900 - 04 000 31
    WhatsApp:06-24180151
    E-mail:info@billink.nl

Ervan uitgaande u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Nog een fijne dag!

Team-Multisafepay

Ook een klacht indienen over Multisafepay.com?