Klacht Multisafepay.com: Onterecht incasso

Klachtnummer
# 622894
Gebruiker
Datum
1 reactie

Details

Klacht

Ik heb een bericht gekregen van jullie dat klarna het doorgestuurd heeft naar jullie. En dat ik maandelijks kan betalen. Maar nu blijkt dat klarna dat niet heeft gedaan. Nu heb ik het al 2 keer overgeboekt naar jullie wat eigenlijk ten onrechte is.

Gewenste oplossing

Dat het bedrag wat ik aan jullie heb overgeboekt weer terug te storten.

1 reactie

  1. Auteur
    Multisafepay.com
    Datum
    Beste Krabbe,

    Wij kunnen u met deze vraag het beste per mail helpen. Zou u ons kunnen mailen om dit te laten onderzoeken, met een betaalbewijs erbij toegevoegd?

    U kunt ons bereiken op email: support@multisafepay.com

    Alvast bedankt!

    Het MultiSafepay team

Ook een klacht indienen over Multisafepay.com?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen