Opgelost door Multisafepay.com: Oplicher NL48DEUT319887774 via Multisafepay

Jerry

Ik heb een massage gun besteld via mijnsandalen.nl. Echter blijkt dit een oplichter te zijn. Het geld 129.00 euro is overgemaakt naar NL48DEUT319887774 via Multisafepay. Ik wil dat mijn geld teruggestort wordt. Ook heb ik geen orderbevestiging ontvangen.

Ik wil dat Multisafepay mijn geld terugstort

correctie: NL48DEUT0319887774
    Multisafepay.com
    Beste heer Donner,

Jammer om te horen dat u tot op heden geen producten heeft ontvangen van de firma My Posture Nederland.

Ik heb uw bestelling kunnen vinden en zie dat u dit op 27/10/2019 besteld heeft, dit pas 2 dagen geleden.
    Wij kunnen klachten pas na twee weken in behandeling nemen, dit omdat wij graag de webwinkel de tijd willen geven om de producten op te sturen. Tevens wil ik u melden dat deze firma geen intentie heeft om op te lichten.

Mocht u na twee weken niks te hebben vernomen van MyPosture, dan kunt u het beste contact met ons opnemen op het volgende email adres: support@multisafepay.com.

Hopende u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Groeten,
    Het MultiSafepay Team
    Jerry
    Ik heb geprobeerd de verkoper te bereiken maar geen reactie mogen ontvangen. Bij de advertentie staat dat ik mijn product binnen 1-2 werkdagen geleverd zou worden, maar helaas nog niks ontvangen.
    Multisafepay.com
    Beste Donner,

Jammer om te horen dat u nog niks heeft mogen ontvangen.

Ik heb zojuist de MyPosture een mail verstuurd met u in de CC. Zodra wij reactie krijgen dan krijgt u dit ook te zien.

Mocht er nog wat zijn dan kunt u op dezelfde mail reageren.

Groeten,
    Het MultiSafepay Team
    Het probleem is opgelost

Jerry

Ook een klacht indienen over Multisafepay.com?