Opgelost door Multisafepay.com: Product wat ik heb besteld niet ontvangen

Gebruiker1606470479

Beste klachtenkompas/Multisafepay

Ik heb op 7 september 2020 op facebook reclame een Galaxy nachtlampje gekocht bij Coolbrows.nl. Ik heb 46,90 euro betaald via ideal, multisafepay naar rekening NL17DEUT0265262879. Tot op heden heb ik het lampje niet ontvangen. Ik heb op internet gezocht naar het bedrijf Coolbrows.nl. Dit bedrijf lijkt niet te bestaan.
Ik heb hun meerdere malen gemaild met de vraag om een update te geven, maar ik krijg altijd een standaard reactie maar geen product.
Ik zie op verschillende sites dat het om oplichting gaat. Ook zie ik op uw site een andere melding over dit bedrijf staan. Ik ben erg benieuwd wat u kunt betekenen om mijn geld terug te krijgen. Ik hoor graag van u.

Met vriendelijke groeten,
Marije Veenhoven

Graag het product alsnog ontvangen of geld terug

Multisafepay.com
    Beste Veenhoven,

Allereerst jammer om te horen dat u uw producten van Coolbrows niet heeft mogen ontvangen.

Wij zullen contact opnemen met deze firma en vragen of zij met een oplossing kunnen komen, en het product opsturen of anders uw betaling terugstorten.

Zodra wij wat meer weten, dan houden wij u op de hoogte.

Groeten,
    Het MultiSafepay team
    Multisafepay.com
    Beste Veenhoven,

Goed nieuws. Wij hebben zojuist de bevestiging ontvangen van Coolbrows dat het bedrag teruggestort wordt. U zult het binnen 2 werkdagen ontvangen.

Mocht er nog wat zijn dan hoor ik het graag.

Groeten,
    Het MultiSafepay team

Gebruiker1606470479
Bedankt voor jullie hulp! Het is snel opgelost!

Ook een klacht indienen over Multisafepay.com?