Klacht Multisol: De dealer heeft mij correct behandeld,maar liep volgens mij ook tegen een muur aan!

HogeHelikopter#606

9 jaar geleden multisol duo ZONWERING aangeschaft Ca.een half jaar geleden viel de zonwering uitgerafeld en gescheurd naar beneden. Dus een zonwering die niet tegen zon kan!! Hetzelfde overkwam ons een jaar of 6 geleden met een zwarte duo zonwering in de keuken,kon niet tegen vocht(is ons er niet bij verteld ) zwarte verf liep er gewoon van af!!! Schade wit gordijn € 300,schade zwart gordijn € 600 . Wij hebben noch 4 ramen met duozonwering Multisol ! Gezamenlijke uitgave € 2100 . Wat staat ons noch te wachten met de resterende gordijnen!!!! Zij hebben mij wel een korting aangeboden van 10% . Schandalig !

Mij vertellen wat er met de rest van mijn zon wering in de Zon gaat gebeuren en een fatsoenlijke regeling met mij treft!

Wij vinden dat Multisol hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

HogeHelikopter#606
Niets!!

Ook een klacht indienen over Multisol?