Klacht Mulux.nl: Geen levering van het goede product en slechte service

Klachtnummer
# 490187
Gebruiker
Lindsay
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ik heb de 1+1 gratis beanbags besteld en netjes betaald.
Herhaaldelijk gemaild omdat ik niks ontvangen heb. En dat ik telefonisch contact wil. Maar dat gebeurd niet.
Je krijgt steeds dezelfde automatische mail. Maakt niet uit wat voor vraag je stelt.
Ik heb mijn geld terug gevraagd maar niemand is thuis.
Uiteindelijk heb ik een klein zakje ontvangen wat leeg is en eerder een afmeting heeft van 30 cm ipv de beloofde ruime twee meter. Ook was het er maar een.
Dus weer een klacht erheen met de foto van het product erbij en je raar het al dezelfde automatische mail.

De oplossing

Mijn Geld terug betalen

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Mulux.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Mulux.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen