Klacht Mulux.nl: Ik vind het een duur dekentje €39 95

Klachtnummer
# 495835
Gebruiker
Boterbij́devis
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ik heb enkele weken geleden een sprij besteld 180 bij 200 mtr ik krijg een dekentje aan 150 bij 150 ik zou er 2 voor de prijs van een ik heb een mail weg gedaan ze zijden dat ik geen code had ingevuld en dat ik er geen recht op had een duur dekentje ik vind dat ik ben opgelucht

De oplossing

Ik wil dat ik krijg wat ik besteld heb ik hoef er geen twee maar in ieder geval een met de juiste maat 180 bij 200

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Mulux.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Mulux.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen