Klacht Mulux.nl: Opgelicht

Klachtnummer
# 505056
Gebruiker
Flufie
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ik heb op 29 september een namens mijn dochter van 10 jaar een Dutch comfy bestelt 1+1gratis maar tot nu toe nooit ontvangen we hebben verschillende keren een mailtje gestuurd eerst kregen we reactie terug maar dat stopte op een gegeven moment wij voelen ons op gelicht.

De oplossing

Ik zou graag het geld van mijn dochter terug willen en dat oplichting stop.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Mulux.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Mulux.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen