Klacht Muntstad: Auto van een jaar oud gekocht blijkt na verkoop dat er schade op heeft gezeten

Gertschuuring

Ik heb dus bij de seat dealer een seat mii gekocht was op dat moment net een jaar oud .
Een paar weken geleden zijn er een paar vandalen langs geweest die hebben een duek links voor in het spatbord getrapt dus ik heb dat laten maken.De schadehersteller wist mij te vertellen dat er een oude schade aan die auto was geweest ik heb dus ook van het oude spatbord foto's gemaakt ben daar mee naar de seat geweest.De verkoper wist van geen schade maar ging dit uitzoeken ,deze man belde mij later op en wist mij te vertellen dat de hoofdverkoper er wel van af wist de verkoper zij tegen mij ik wil je wel tegemoet komen met een volle tank benzine daar ging ik niet mee akkoord een auto van 10000,00 euro met een oude schade (bumper/lamp/en linker spatbord geraakt ) ik denk ongeveer aan reparatie kosten 600 a 700 euro .ik belde de hoofdtverkoper op en wilde 500 euro terug hebben dat vind ik een redelijk prijs als wist dat schade op heeft gezeten had ik de auto niet gekocht.

Ik wil gewoon 500 euro terug van de prijs die betaald heb .dan praat ik nergens meer over.want als ik de auto bij een ander inruil kijken ze in het schade register en dan kunnen ze gelijk zien dat er schade aaan heeft gezeten dus krijg ik ook veel minder voor de auto terug.

Wij vinden dat Muntstad hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Muntstad?