Klacht Murobike.nl: Geen oplossing voor klacht ??

moeltje

In februari een Umit Camaro mountain bike besteld bij de firma. Hij was er snel. Echter binnen 2 maand al een holle as van het achterwiel gebroken. Ook daar laten maken. Een maand na deze reparatie, weer problemen met de as. Alleen nu is de as nog heel, maar blijkt dat de ophanging in de naaf al uitgesleten zijn. (?) Opmerkelijk dat het al niet gezien is bij de eerste as breuk. Nu blijkt dat er een ander achterwiel moet komen. Nog vreemder moet ik zeggen. Na bijna 2 maand wachten op een oplossing, heb ik gister per mail contact gehad met de firma. Enige wat ik hoorde: Geen achterwiel leverbaar. Hierop heb ik hem gelijk een wedervraag gesteld, wat er aan gedaan gaat worden. Ik koop een NIEUWE fiets, die moet meer dan deze maanden meegaan mag ik aan nemen.

Ik verwacht een gepaste oplossing. Elk nieuw verkocht artikel heeft een half jaar wettelijke garantie.

Wij vinden dat Murobike.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Murobike.nl?