Opgelost door MuscleFood: Order van 15 maaltijden, slechts 3 dagen houdbaar

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 275553
Gebruiker
D. Verlind
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Op woensdag 27 september 2017 ontving ik mijn bestelling van MuscleFood.
In totaal heb ik vijftien maaltijden besteld, echter is de uiterlijke houdbaarheidsdatum 30 september. Tijdens het bestellen is dit niet naar voren gekomen, anders had ik nooit deze order geplaatst.

In totaal heeft het me € 69,89 gekost en is de complete order 3 dagen houdbaar.
Vrijdag 29 september 2017 heb ik hierover telefonisch contact gehad en is mij verzocht foto's te sturen. Na het sturen van de foto's mailde MuscleFood mij het volgende: ''Het klopt inderdaad dat de houdbaarheidsdatum maar t/m 30 September is want deze maaltijden zijn bedoeld om na ontvangst te worden ingevroren zodat ze langer houdbaar blijven. U kunt ze voor 3 maanden lang in de vriezer bewaren.''

Hierop heb ik gevraagd waarom ik überhaupt foto's diende te mailen en heb aangegeven dat ik nog steeds teleurgesteld ben. Als reactie kreeg ik een mailtje met daarin excuus en een kortingscode ter waarde van € 5,- te gebruiken bij een volgende bestelling.

De oplossing

Retour sturen van 10 maaltijden, de overige vijf zijn voor mijn eigen rekening. Of een doos Oh Yeah! Victory Bars - Fudge Brownie toe sturen. Of een kortingscode ter waarde van € 40,- mailen.

1 reactie

  1. Auteur
    MuscleFood
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste Dion,

    Wat jammer dat je zo teleurgesteld was met onze service! Wij proberen er alles aan te doen om de beste producten en de beste service voor al onze klanten te bieden. Wij begrijpen je teleurstelling en gaan het geld terugstorten op je account te waarde van de maaltijden die je had besteld. Dit zal binnen 5-7 werkdagen zichtbaar worden op je account. Neem alsjeblieft contact met ons op via klantenservice@nl.musclefood.com en dan zorgen wij dat wij dit recht zetten met de gewenste oplossing. Wij hopen dat je een klant wil blijven en dat wij samen een goede stap vooruit kunnen zetten.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
D. Verlind
Datum
Uiteindelijke oplossing
MuscleFood heeft het uitstekend opgelost.
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over MuscleFood?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen