Klacht MuseScore: Zwendel

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 378013
Gebruiker
A.J. Wiegman-Sweers
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Ik heb een gratis proefpakket afgenomen.
Het bedrijf zegt dat ik het volledige jaarpakket heb afgenomen en heeft nu tot 2 keer geld van mijn creditkaart afgeschreven.De 2e keer zelfs nadat ik pertinent ontkent ze gemachtigd te hebben. Dat beschouw ik als pure diefstal

Gewenste oplossing

Ik wil mijn geld terug
Geboden oplossing
Niets, ik mag de diensten die ik niet besteld heb voor een jaar gebruiken gebruiken Gewoon flessentrekkerij
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat MuseScore hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over MuseScore?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen