Klacht Museum MORE | Kasteel Ruurlo: Geen begrip voor gehandicapte personen bij museum More.

Status
sad Niet opgelost
Klachtnummer
# 352467
Gebruiker
BB
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Mijn echtgenote is sinds enkele jaren gehandicapt en bezit al vele jaren een museumjaarkaart. Gelukkig kon zij tot dusverre elk gewenst museum bezoeken dank zij behulpzaam personeel en de mogelijkheid om kosteloos een begeleider mee te nemen.
Bij museum More ontbrak echter die bereidwilligheid. De paden rond het museum bleken grotendeels ontoegankelijk voor rolstoelen. Vervolgens leverden de drempels in het museum problemen op. En wellicht het ergste: zij moest een extra bedrag betalen voor haar noodzakelijke begeleider.

De oplossing

Begrip tonen voor gehandicapte personen.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Museum MORE | Kasteel Ruurlo is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

0 reacties

Uiteindelijke oplossing

Auteur
BB
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
sad

Ook een klacht indienen over Museum MORE | Kasteel Ruurlo?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen