Klacht Museum Prinsenhof Delft: Wij hebben 70 euro betaald voor Het Schavot op 20 maart 2020, maar we horen er niets meer over.

Klachtnummer
# 565774
Gebruiker
GeleBrocolli#196
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Geld niet teruggekregen

De oplossing

Contact opnemen met dhr Goedkoop, want hij laat niets van zich horen (na herhaaldelijke verzoeken).

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Museum Prinsenhof Delft is actief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

2 reacties

  1. Auteur
    GeleBrocolli#196
    Datum
    We willen u graag iets langer de kans geven om hierop te reageren.

    Bij voorbaat dank.

    Met vriendelijke groet,
    Stefan
  2. Auteur
    GeleBrocolli#196
    Datum
    Goedemiddag,

    zouden we iets van u mogen vernemen aangaande bovenstaande? Het past u niet om niet niet te reageren.

    Bij voorbaat dank.

Reageer

Is dit jouw klacht? Log dan in om te reageren

Ook een klacht indienen over Museum Prinsenhof Delft?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen