Klacht Museumjaarkaart: Museumjaarkaart met een nare bijsmaak!
Details
Klacht
Wij hebben op 6 augustus 2 museum jaarkaarten gekocht en een tijdelijke kaart gehad die een maand geldig was. Binnen 5 dagen zou de kaart worden toegestuurd.Na zeker 4 onbeantwoordde telefoontjes met een wachttijd telkens tegen het half uur( wie gaat dat betalen zoete lieve gerritje??) medio septembernog steeds geen kaart. Via de klantenservice ontvingen we bericht dat er technische problemen waren. Na nog een maand wachten inmiddels 6 oktober - een boze mail met het verzoek geld terug te storten-plus weer een telefoontje met twintig minuten wachten ontving ik vandaag 8 oktober de museumjaarkaarten. En de “geste” dat de kaart geldig is tot 15 oktober 2023. Dank me de koekoek: ik kon in die tijd toch ook niet naar een museum! En wat te denken van het chagrijn, de onbereikbaarheid museumjaarkaart medewerkers en de tijd en kosten van het bellen! Ik hief hem volgend jaar niet meer!
Gewenste oplossing
Ze hebben hun talenten al aan ons vertoond!- Status
- niet opgelost
- Beoordeling
Deze klacht is gesloten
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.