Klacht Museumjaarkaart: Museumjaarkaart met een nare bijsmaak!

Museumjaarkaart nee

Wij hebben op 6 augustus 2 museum jaarkaarten gekocht en een tijdelijke kaart gehad die een maand geldig was. Binnen 5 dagen zou de kaart worden toegestuurd.
Na zeker 4 onbeantwoordde telefoontjes met een wachttijd telkens tegen het half uur( wie gaat dat betalen zoete lieve gerritje??) medio septembernog steeds geen kaart. Via de klantenservice ontvingen we bericht dat er technische problemen waren. Na nog een maand wachten inmiddels 6 oktober - een boze mail met het verzoek geld terug te storten-plus weer een telefoontje met twintig minuten wachten ontving ik vandaag 8 oktober de museumjaarkaarten. En de “geste” dat de kaart geldig is tot 15 oktober 2023. Dank me de koekoek: ik kon in die tijd toch ook niet naar een museum! En wat te denken van het chagrijn, de onbereikbaarheid museumjaarkaart medewerkers en de tijd en kosten van het bellen! Ik hief hem volgend jaar niet meer!

Ze hebben hun talenten al aan ons vertoond!
En het bleef en blijft nog heel lang stil tav een reactie op mijn klacht over de verstrekking van de museumjaarkaart! Bijna twee maanden wachten ipv de toegezegde vijf dagen.

Ook een klacht indienen over Museumjaarkaart?