Klacht Music store: bedrog: eerst laten betalen en dan goeddeels niet kunnen leveren. Wat wel geleverd is blijkt 2e hands te zijn.

Klachtnummer
# 22942
Gebruiker
han
Datum
0 reacties

Details

De klacht

PA system gekocht speakers en versterker wat licht en kabels.Volgens de site was het op voorraad. Ik heb nog extra met ze gemaild en na betalen zouden ze verzenden. Ik betaal maar dan blijken de speakers toch niet meer te leveren te zijn. Wordt voorgesteld om een 2 keer zo dure set te nemen. De versterker sturen ze wel op maar die past dus niet bij die duurdere speakerset. Kost me heel veel tijd aan gemail en als ik een voorstel doe om de schade te middelen bieden ze 37 euro aan op een prijs van 1737 euro. De rente die ze inmiddels over mijn geld hebben gevangen is al meer.
Vervolgens blijkt die versterker al drie keer uit de doos te zijn geweest en bebruikt gezien de verpakking. Als ik daar een opmerking over maak krijg is als antwoord: u heeft een retour model besteld en dus ook gekregen.?????? Ik vraag waar stond dat ik een retourmodel bestel en ik krijg geen antwoord. Leuk voor de rechtsbijstandsverzekering

De oplossing

Ze hadden gewoon snel mij tegemoet moeten komen. Zij maken de fouten en ik moet betalen.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Music store hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Music store?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen